Úvod »Právna veda»Filozofia práva » Strategie úspěšného podniku


        

Strategie úspěšného podniku

Zdeněk Souček

img

 

Dostupnosť: dodanie do 7-10 dní
Číslo produktu: CHB5602
Výrobca: C.H.Beck
Rok vydania: 2015
Počet strán: 426
Väzba: tvrdá
EAN kód: 9788074005602
bez DPH : 22,84 €
s DPH (10 %):
25,12 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Predkladaná publikácia je venovaná problémom strategického riadenia podniku, pričom zdôrazňuje význam vytvárania strategickej identity, tj. strategických kompetencií, čo patrí k základným pilierom dlhodobého úspechu firmy. Kniha vysvetľuje ako súčasný svetový chaos možno skĺbiť s riadením rizikových procesov, prepojiť kreativitu s disciplínou a pretvoriť tak nápady na trhový úspech. Rozoberá aj zavádzanie nových systémov riadenia, ktoré v spojení s realizáciou novej stratégie môžu byť významným pilierom úspechu. Je určená predovšetkým manažérom a podnikateľom ako inšpirácia k sformulovaniu stratégie vedúcej k úspechu a udržaniu konkurencieshopnosti podniku.

OWI4ZTg4Y