Úvod »Právna veda» Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike


        

Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

Ján Králik, Dušan Masár - vyd. Vysoká škola Danubius

img

 

Číslo produktu: VSD0459
Výrobca: Vysoká škola Danubius
Rok vydania: 2015
Počet strán: 130
Väzba: mäkká
EAN kód: 9788081670459
bez DPH : 11,70 €
s DPH (10 %):
12,87 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike obsahuje tieto otázky z vied verejná správa, politika, politológia, ekonomika, verejného sektora, verejného záujmu, záujem politického charakteru, politika verejného charakteru.

N2I1OTU