Úvod »Cestovný ruch» Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách


        

Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách

Michal Szyszka, Lukasz P. Wojciechowski

img

 

Číslo produktu: UCM9872
Výrobca: Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Rok vydania: 2018
Počet strán: 238
Väzba: mäkká
Jazyk: slovenský
vydanie: prvé
EAN kód: 9788081059872
bez DPH : 10,36 €
s DPH (10 %):
11,40 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Publikácia je venovaná vzťahom inštitúcií sociálnej pomoci s médiami a verejnou mienkou. Zahrňuje otázky komunikovania, spolupráce, propagácie, informovania. Má poskytnúť usmernenie ako účinne viesť public relations: budovať autoritu a pozitívny image organizácií branže v oblasti pomoci.


MGI2MzdmYT