Úvod »Ekonomika»Marketing a manažment » Strategický Manažment a rozhodovanie


        

Strategický Manažment a rozhodovanie

Mária Antošová

img

 

Dostupnosť: titul je rozobraný
Číslo produktu: IU5307
Výrobca: Iura edition
Rok vydania: 2012
Počet strán: 330
Väzba: mäkká
EAN kód: 9788080785307
bez DPH : 11,37 €
s DPH (10 %):
12,51 €

Kompletné špecifikácie

Publikácia je obsahovo uceleným súborom teoretických poznatkov a názorov ako aj praktických skúseností z oblasti strategického manažmentu. Rozširuje doterajšie poznanie o manažmente a dopĺňa ho o implementáciu stratégie ako osobitného kritéria úspešnosti pri uplatňovaní prvkov riadenia v praxi. Štruktúra monografie vychádza z moderných a overených poznatkov svetovej vedy a praxe v oblasti manažmentu. Svojou prehľadnou koncepciou, obsahom a spôsobom spracovania je určená pre široký okruh záujemcov, odporúča sa však najmä pre študentov a doktorandov príslušných fakúlt univerzít a vysokých škôl a osloví aj akademikov či praktizujúcich manažérov, ktorí si potrebujú rozšíriť a prispôsobiť svoju vedomostnú základňu turbulentnému prostrediu súčasnosti.

NDM3NG