Úvod »Ekonomika»Ekonómia a podnik » Úvod do výskumu trhu


        

Úvod do výskumu trhu

Kornélia Richterová a kolektív

img

 

Dostupnosť: titul je rozobraný
Číslo produktu: SP3954
Výrobca: Sprint 2
Rok vydania: 2013
Počet strán: 315
Väzba: mäkká
EAN kód: 9788089393954
bez DPH : 20,55 €
s DPH (10 %):
22,60 €

Kompletné špecifikácie

Úvod do výskumu trhu sa podrobne zameriava na trh a jeho výzkum, ukazuje na nové informačné zdroje pre výzkum v manažérskom rozhodovaní obrovský pomocník v skúmaní trhu sú informačné technológie, každý nový výzkum často prináša aj nové riešenia ktoré môžu by´t inovatívneho charakteru, často sú tieto metódy vo firme tajné a ide vo firmách o obchodné tajomstvo, ktoré je chránené ochrannou značkou podniku.

ZWExO