Úvod »Ekonomika»Ekonómia a podnik » Spotřebitelé a marketing


        

Spotřebitelé a marketing

Jan Koudelka

img

 

Číslo produktu: CHBCZ6937
Výrobca: C.H.Beck CZ
Rok vydania: 2018
Počet strán: 384
Väzba: mäkká
Jazyk: český
vydanie: prvé
EAN kód: 9788074006937
bez DPH : 29,25 €
s DPH (10 %):
32,18 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Kniha sa zameriava na správanie spotrebiteľa z pohľadu marketingu. Vysvetľuje základné pojmy a modely spotebiteľského správania, faktory, ktoré majú vplyv na spotrebiteľa a podrobne analyzuje priebeh nákupného rozhodovania spotrebiteľa. Tiež sa venuje otázke segmentácie spotrebiteľov a trhu. Teoretické state sú v knihe doplnené dátami z výskumov.

OTY1MTcyZW