Úvod »Ekonomika» Marketing malého, stredného a rodinného podnikania


        

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

Ľubomíra Strážovská

img

 

Dostupnosť: dodanie do 3-7 dní
Číslo produktu: SPR0430
Výrobca: Sprint 2
Rok vydania: 2018
Počet strán: 156
Väzba: mäkká
Jazyk: slovenský
EAN kód: 9788089710430
bez DPH : 16,64 €
s DPH (10 %):
18,30 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania reflektuje že na trhu je až 70 percent malých a stredných podnikov preto si zaslúžia pozornosť, od 89 roku sa vývýjali v SR malé a stredné podniky. Obsahuje stanoviská a vývoj malých a stredných podnikoch na Slovensku kam sa uberajú a ako sa vyvýjajú.

ODk5MzE4Z