Úvod »Pôvodné diela» Marketing neziskových organizácií


        

Marketing neziskových organizácií

Viera Čihovská, Eva Hanuláková, István Harna, Júlia Lipianska - vyd. Eurounion

img

 

Dostupnosť: vypredané
Číslo produktu: EU4041
Výrobca: Eurounion
Rok vydania: 1999
Počet strán: 200
Väzba: mäkká
EAN kód: 8088984041
bez DPH : 5,73 €
s DPH (10 %):
6,30 €

Kompletné špecifikácie

Neziskové organizácie potrebujú mať základné poznatky o tom, ako definovať trh, navrhovať produkty na uspokojovanie potrieb svojich cieľových zákazníkov, určiť cenu svojej ponuky. Potrebujú tiež vedieť, ako vyberať sprostredkovateľov, ktorí sprístupnia produkty zákazníkom a ako komunikovať s trhom.

Publikácia sa zaoberá problematikou marketingu a možnosťami jeho využitia v neziskových organizáciách.

OGI4MWM