Úvod »Právo ICT» Jak jednat s klientem


        

Jak jednat s klientem

Oldřich Solanský

img

 

Číslo produktu: CHBCZ7583
Výrobca: C.H.Beck CZ
Rok vydania: 2019
Počet strán: 176
Väzba: mäkká
Jazyk: český
vydanie: prvé
EAN kód: 9788074007583
bez DPH : 16,82 €
s DPH (10 %):
18,50 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Predkladaná praktická príručka prináša analýzu problémov v sociálnej komunikácii. Zaoberá sa komunikačnými technikami a chybami, správnou argumentáciou, postupmi pri zvládaní námietok, ale aj oblasťou neverbálnej komunikácie. pozornosť je venovaná aj asertivite, či problémovým klientom. Kniha je určená najmä advokátom a advokátskym koncipientom, no využijú ju aj zástupcovia iných právnických profesií.

YzczM