Úvod »Medzinárodné vzťahy a politika»Politológia » Právo a reklama v praxi
Publikácia prináša rozbor reklamy v českej právnej praxi a je rozdelená do troch častí. Všeobecná časť prináša stručný pohľad do histórie právnej regulácie marketingu, systém právnej úpravy reklamy v ČR a v Európe. Ťažiskom knihy je osobitná časť, ktorá sa venuje mnohým oblastiam, v ktorých sa reklama vyskytuje. Rozoberá reklamu a alkohol, tabak, strelné zbrane a strelivo, automobily, lieky, potraviny, bankovky, mince a spotrebiteľské úvery, deti, ľudí, veci a udalosti v reklame. Venuje sa jazyku a reči, marketingovým súťažiam a spotrebiteľskej lotérii. Opisuje nekalú súťaž, nekalé obchodné praktiky a nevyžiadanú reklamu. Zaoberá sa aj volebnou a politickou reklamou, náboženstvom a charitou v reklame. V závere knihy sú prílohy: zákon o regulácii reklamy a vybraná časť ObchZ týkajúca sa nekalej súťaže.