Úvod »Medzinárodné vzťahy a politika» Volební kampaně 2013


        

Volební kampaně 2013

Marcela Králiková, Pavel Šíma - vyd. Barrister & Principal (Strategie, osobnosti, rozpočty)

img

 

Dostupnosť: dodanie do 7 dní
Číslo produktu: BP0264
Výrobca: Barrister&Principal
Rok vydania: 2014
Počet strán: 238
Väzba: mäkká
EAN kód: 9788074850264
bez DPH : 11,63 €
s DPH (10 %):
12,79 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Volební kampaně 2013 sa venuje margetingu v politike rozoberá politické kampane zo zorného uhľu, v politickom marketingu sú dôležité veci realizácie na zapôsobenie na voľiča treba spraviť určité kroky v politickom margetingu jak v šachu dať ostatným politickým stranám nie iba šach ale šach mat. Zkazuje aj jednotlivé skúsenosti z marketinku v ČR a Ameriky, ukazuje ako pochopiť marketing politiky jej hlavnú dynamiku oboru.

NjhjNTcy