Úvod »Právnické časopisy»Verejné obstarávanie » Právo a reklama v praxi


        

Právo a reklama v praxi

Filip Winter - vyd. Linde

img

 

Dostupnosť: titul je rozobraný
Číslo produktu: LI6549
Výrobca: Linde
Rok vydania: 2007
Počet strán: 335
Väzba: mäkká
EAN kód: 9788072016549
bez DPH : 16,90 €
s DPH (10 %):
18,59 €

Kompletné špecifikácie

Publikácia prináša rozbor reklamy v českej právnej praxi a je rozdelená do troch častí. Všeobecná časť prináša stručný pohľad do histórie právnej regulácie marketingu, systém právnej úpravy reklamy v ČR a v Európe. Ťažiskom knihy je osobitná časť, ktorá sa venuje mnohým oblastiam, v ktorých sa reklama vyskytuje. Rozoberá reklamu a alkohol, tabak, strelné zbrane a strelivo, automobily, lieky, potraviny, bankovky, mince a spotrebiteľské úvery, deti, ľudí, veci a udalosti v reklame. Venuje sa jazyku a reči, marketingovým súťažiam a spotrebiteľskej lotérii. Opisuje nekalú súťaž, nekalé obchodné praktiky a nevyžiadanú reklamu. Zaoberá sa aj volebnou a politickou reklamou, náboženstvom a charitou v reklame. V závere knihy sú prílohy: zákon o regulácii reklamy a vybraná časť ObchZ týkajúca sa nekalej súťaže.

YTgwYTFhY