Spodná vlna

Charlene Li, Josh Bernoff

img

 

Číslo produktu: EB1377
Výrobca: Eastone Books
Rok vydania: 2010
Počet strán: 312
Väzba: tvrdá
Jazyk: slovenský
vydanie: prvé
EAN kód: 9788081091377
bez DPH : 13,08 €
s DPH (10 %):
14,39 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc. V knihe Spodná vlna ponúkajú dvaja špičkoví výskumníci z Forrester Research spôsob, ako využiť moc sociálnych médií na dosiahnutie úspechu v podnikaní. Ak sa zaoberáte marketingom, výskumom, podporou predaja, predajom, vývojom, alebo ak riadite spoločnosť, v knihe nájdete presne cielené rady, podporené skutočnými príkladmi návratnosti investícií, ktoré vás presvedčia, že spojenie so sociálnymi médiami naozaj funguje. Kniha bola vyhlásená za jednu z najlepších kníh o marketingu za rok 2008.

YzVlYjI3Mj