Úvod »Právnické časopisy»Právny obzor » Manažment, marketing a lieky


        

Manažment, marketing a lieky

Viliam Foltán a kolektív

img

 

Číslo produktu: HERB1682
Výrobca: Herba
Rok vydania: 2010
Počet strán: 156
Väzba: mäkká
Jazyk: slovenský
vydanie: prvé
EAN kód: 9788089171682
bez DPH : 9,93 €
s DPH (10 %):
10,92 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Publikácia prináša súhrn základných teretických poznatkov, ekonomických pohľadov, manažmentu a marketingových nástrojov v súvislosti s liekovou problematikou. Popisuje využívanie jednotlivých nástrojov manažmentu a marketingu liekov a ich používanie v starostlivosti o zdravie.

Obsah:

  • Lieky a ich potenciál na trhu
  • Hospodárska politika
  • Manažment a jeho možnosti
  • Marketing a lieky
  • Reklama a lieky
NTY2MmU